text.skipToContent text.skipToNavigation
  • Nopea toimitus jopa 1-3 arkipäivässä
  • Aina ilmainen toimitus 50€:n tilauksille
  • Aina lahja yli 100€:n tilauksiin

Aina ilmainen toimitus yli 50 €:n tilauksille! Ei koske Posti Kotipakettia.

PALAUTUSOHJEET

Ole hyvä ja tarkasta lähetys. Huomautukset ja palautusilmoitukset tulee tehdä 14 vrk:n sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että lähetyksesi voi saapua useassa laatikossa.

 

Jos tilauksestasi on puuttunut tuotteita

1. Tee ilmoitus puuttuvista tuotteista Verkko-ostajan palvelut-sivulla. Löydät henkilökohtaisen linkin Maksuturvan vahvistusviestistä. 

2. Valitse Palauta tuotteita. Valitse tuotteet, jotka puuttuivat lähetyksestä.

3. Valitse palautuksen syyksi listasta ”Tilausta/tuotetta ei toimitettu”.

4. Paina Lähetä

5. Käsittelemme pyynnön ja teemme mahdolliset jatkoselvitykset, jonka jälkeen teemme hyvityksen ja rahat palautetaan käyttämälläsi maksutavalla.
(Jos maksoit muun kuin OP:n tai Nordean verkkopankin maksupainikkeella, vahvistathan Maksuturvalle tilinumeron palautusta varten)

 

Huom. Hehku ei toimita tuotteita jälkitoimituksella.

 

Jos haluat palauttaa tuotteita

Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus perua tilaus tai osa siitä 14 vrk:n sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, käyttämättömiä ja edelleen myyntiin kelpaavassa kunnossa. Lisätietoja palautusehdoista löytyy Hehkun tilaus- ja toimitusehdoista.

 

1. Tee ilmoitus tuotteista, jotka haluat palauttaa Verkko-ostajan palvelut sivulla. Löydät henkilökohtaisen linkin Maksuturvan vahvistusviestistä. 

2. Valitse Palauta tuotteita ja valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa.

3. Muista valita palautuksen syy listalta palautuksen käsittelyn nopeuttamiseksi.

4. Paina Lähetä.

5. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen Hehku-laatikkoon ja sulje laatikko. Palauta paketti samaan noutopisteeseen mistä noudit paketin. Palautus rekisteröidään alkuperäisellä lähetystarralla. Muistathan säilyttää palautuskuitin.
 

6. Kun olemme vastaanottaneet tuotteet, tarkistamme ne, ja jos ne vastaavat palautusehtojamme, hyvitys käsitellään ja rahat palautetaan sinulle käyttämälläsi maksutavalla. Saat tästä vahvistuksen sähköpostitse. 
(Jos maksoit muun kuin OP:n tai Nordean verkkopankin maksupainikkeella, vahvistathan Maksuturvalle tilinumeron palautusta varten)

 

HUOM!
Palauttaessasi Matkahuollon pakettia, anna tunnus 9530847 noutopisteessä.

Palauttaessasi Postin pakettia pakettiautomaattiin, käytä samaa lokerokoodia kuin noutaessasi paketin.

 

Jos tilauksessasi oli rikkinäinen tuote

1. Ota yhteys asiakaspalveluun ja ilmoita vahingosta.

2. Tee ilmoitus rikkoontuneista tuotteista Verkko-ostajan palvelut sivulla. Löydät henkilökohtaisen linkin Maksuturvan vahvistusviestistä. 

3. Valitse tuotteet, jotka olivat rikkoutuneet ja palautussyy. Täydennä lisätiedot, lisää kuva(t) ja paina Lähetä.

4. Käsittelemme pyynnön ja teemme mahdolliset jatkoselvitykset, jonka jälkeen teemme hyvityksen ja rahat palautetaan sinulle käyttämälläsi maksutavalla. 
(Jos maksoit muun kuin OP:n tai Nordean verkkopankin maksupainikkeella, vahvistathan Maksuturvalle tilinumeron palautusta varten)

 

Hehkun tekemissä palautuspyynnöissä, saat sähköpostin Maksuturvalta. Jos maksoit muun kuin OP:n tai Nordean verkkopankin maksupainikkeella, vahvistathan Maksuturvalle tilinumeron palautusta varten Verkko-ostajan palveluiden kautta. Muissa maksutavoissa palautus tapahtuu automaattisesti. 

 

PALAUTUSEHDOT

- Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä Hehkulle Verkko-ostajan palvelut -sivulla. Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja myyntiin kelpaavia tuotteita. Kosmetiikka-, hygienia- ja intiimituotteiden sekä elintarvikkeiden ja lisäravinteiden tulee olla avaamattomia ja sinetillisten tuotteiden sinettien ehjiä. Asiakkaan tulee palauttaa tuotteet Hehkulle viivytyksettä ja kuitenkin viimeistään 14 päivän sisällä ilmoituksen tekemisestä.

- Asiakkaalla ei ole oikeutta ottaa tuotetta käyttöön tutustuessaan siihen ennen tuotteen palautusta. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, Hehkulla on oikeus periä 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta sekä lisäksi palautuskulut. 

- Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti: 

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi kosmetiikka-, intiimi-, suuhygienia-tuotteet, kuume- ja verenpainemittarit sekä juomapullot. Elintarvikkeiden ja lisäravinteiden osalta palautusoikeutta ei ole tuotteen avaamisen jälkeen.