text.skipToContent text.skipToNavigation
  • Nopea toimitus jopa 1-3 arkipäivässä
  • Aina ilmainen toimitus 50€:n tilauksille
  • Aina lahja yli 100€:n tilauksiin
  • Nopea toimitus jopa 1-3 arkipäivässä
  • Aina ilmainen toimitus 50€:n tilauksille
  • Aina lahja yli 100€:n tilauksiin

Koko valikoima -30% (ei koske palveluita, lahjakortteja tai nikotiinikorvausvalmisteita)

Usein kysytyt kysymykset

 

Tilaaminen


Tilauksen teossa on ongelmia, mihin otan yhteyttä?

Saat apua kaikkiin tilauksesi vaiheisiin asiakaspalvelustamme. Asiakaspalvelu on sinua ja hyvinvointiasi varten tavoitettavissa tästä linkistä tai chatin kautta.


Voinko tehdä tilauksen rekisteröitymättä?

Tilauksen teko on mahdollista myös ilman rekisteröitymistä. Rekisteröitymällä voit kuitenkin seurata helposti tilauksesi tilaa, nähdä tilaushistorian sekä hyödyntää Plussa-kortin etuja syöttämälllä Plussa-kortin numeron profiiliisi. 


Onko tilaukseni jo matkalla?

Saat tiedon sähköpostitse kun tilauksesi on pakattu. Voit seurata tilauksesi statusta sähköpostitse saamasi linkin kautta seurantakoodilla. 


Voinko muuttaa tilaustani?

Jotta pystymme takaamaan mahdollisimman nopean toimituksen, tilausmuutokset eivät ole mahdollisia. 


En ole vielä saanut tilaustani, miksi toimitus kestää noin kauan?

Jos varastolla on tilatusta tuotteesta puute, pyrimme täydentämään oman varastomme sekä siten myös tilauksesi ennen sen lähettämistä. Jos emme saa tuotetta muutaman päivän sisällä, tilauksessa lähetetään sinulle saatavilla olevat tuotteet ja puutteellinen tuote hyvitetään sinulle automaattisesti. 

 

Maksaminen

Millaiset maksutavat verkkokaupassa on?
Löydät tiedot eri maksutavoista täältä 


Mistä voin tiedustella maksuani koskevia tietoja?

Voit ottaa yhteyttä Maksuturvan kuluttaja-asiakaspalveluun:
Maksuturva Group Oy
www.maksuturva.fi 
Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi 
Puhelinnumero: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 - 17.00.

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Suomen Maksuturva Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi erillistä rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi verkkokauppaan. Suomen Maksuturva Oy:n toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. 


Valitsin maksutavaksi laskun, koska lasku tulee minulle?

Lasku lähetetään sinulle 14 päivän tarkistusajan jälkeen. Tarkistusaika alkaa, kun olet hakenut paketin noutopisteestä. Lasku lähetetään sinulle antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Omista sähköpostiasetuksistasi johtuen kannattaa myös tarkistaa roskapostikansio.  

 

TOIMITUS


Miten paketit toimitetaan minulle?

Löydät tiedot eri toimitustavoista täältä


Millaisissa laatikoissa tilaukset toimitetaan?

Hehku.fi-verkkokaupan tilaukset toimitetaan DS Smithin valmistamissa pakkauslaatikoissa. DS Smithin valmistamat aaltopahviset pakkaukset perustuvat yrityksen harjoittamaan vastuulliseen liiketoimintaan, jossa se tuottaa asiakkaan tarpeet huomioivia maailmanluokan pakkauksia, jotka ovat täysin kierrätettäviä.

Suomessa pakkaukset valmistetaan DS Smithin omilla tehtailla Tampereella, Nummelassa, Akaan Viialassa, Turussa, Kuopiossa tai Iissä. Vastuullisesta toiminnasta kertovat myös Suomessa DS Smithille myönnetyt sertifikaatit ISO 9001:2008 laadunhallintajärjestelmä, ISO 14001:2004 ympäristöasioiden hallintajärjestelmä sekä OHSAS 18001 työterveys- ja työturvallisuusjohtaminen. Lisäksi DS Smithille on myönnetty FSC® -sertifikaatti (FSC-C121729), joka kertoo puun alkuperäketjun hallinnasta ja siitä, että käytettävä puu on tuotettu ympäristövastuullisella tavalla.   

 

Palautus / reklamaatiot


Miten tilauksen voi palauttaa?

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä Hehkulle Ostajan apulainen -palvelussa. Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja myyntiin kelpaavia tuotteita. Kosmetiikka-, hygienia- ja intiimituotteiden tulee olla avaamattomia ja sinetillisten tuotteiden sinettien ehjiä. Sinun on palautettava tuotteet Hehkulle viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän sisällä ilmoituksen tekemisestä. Katso tarkemmat ohjeet palautuksista täällä


En saanut kaikkia tilaamiani tuotteita, lähetetäänkö puuttuneet myöhemmin?

Jälkitoimitukset eivät ole toistaiseksi mahdollisia verkkokaupan tilauksille. Puuttuneesta tuotteesta saat hyvityksen automaattisesti ennen kuin tilaus lähtee kuljetukseen sinulle.  


Tilaamani tuote on viallinen, miten toimin?

Jos tilauksessasi on viallinen tuote, ota yhteys asiakaspalveluun täältä ja ilmoita meille virheestä. Asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä pikimmiten asian tiimoilta. Tee myös ilmoitus viallisesta tuotteesta Ostajan apulainen -palvelussa, jolloin mahdollinen hyvitys tuotteesta saadaan käsiteltyä. Lisää tietoa tuotepalautuksista sekä rikkoontuneen tai viallisen tuotteen ilmoituksesta löydät täältä.


Yksi tilaamani tuote oli hajonnut kuljetuksessa, mitä teen?

Jos tilauksessasi on rikkoontunut tuote, ota yhteys asiakaspalveluun täällä ja ilmoita meille vahingosta. Asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä pikimmiten asian tiimoilta. Tee myös ilmoitus rikkoontuneista tuotteista Ostajan apulainen -palvelussa, jolloin mahdollinen hyvitys tuotteesta saadaan käsiteltyä. Lisää tietoa tuotepalautuksista sekä rikkoontuneen tai viallisen tuotteen ilmoituksesta löydät täältä.  


Voinko vähentää palautetut tuotteet itse laskusta?

Jos olet tehnyt palautusilmoituksen ja palauttanut tuotteet ohjeiden mukaisesti takaisin Hehkulle, Hehku hyvittää palautuneiden tuotteiden summan suoraan. Tällöin voit maksaa laskulla ainoastaan ne tuotteet, jotka päätit pitää itselläsi. 

 

Tuotteet


Mistä Hehkun tuotteet tulevat?

Hehkun tuotteet tulevat Keskon ja Oriolan kautta. Tuotevalikoima rakentuu viidestä osa-alueesta: ravinto, palautuminen, liikunta, kauneus ja terveys. Noin 10 000 tuotteen ainutlaatuinen valikoima sisältää tuttuja merkkituotteita, mielenkiintoisia nousevia brändejä sekä uusia kansainvälisiä brändejä ja tuotteita, jotka ovat uusia Suomen markkinoilla. Kuuntelemme asiakkaidemme toiveita valikoiman kehittämisessä – palautetta ja toiveita voi antaa täällä.          

K-Plussa


Miten hehku.fi ostoksista kertyy Plussa-pisteitä?

Hehku.fi-verkkokaupan ostoksista kertyy Plussa-pisteitä peruspisteinä. Peruspisteet kertyvät siten, että 1 euro = 1piste. Omia Plussa-pisteitäsi voit seurata www.plussa.com sivulla ”Oma Plussa”-palvelussa.


Voinko maksaa Plussa-rahalla hehku.fi-verkkokaupassa?

Toistaiseksi Plussa-raha ei käy maksuvälineenä verkkokaupassamme. Maksutavat löydät täältä.


Miten saan Plussa-kortin?

Voit joko täyttää hakemuksen osoitteessa www.plussa.com tai käydä Hehku-myymälässä ja noutaa korttihakemuslomakkeen sieltä. Plussa-kortti maksaa 8,40 €.


Mistä voin tarkistaa Plussa-kortin saldon?

Plussa-ostot ja niistä kertyvät Plussa-pisteet sekä Plussa-raha näkyvät Plussa.comin Oma Plussa -sivuilla henkilökohtaisella Plussa-tiedotteellasi. Plussa-rahan kertymistä voi seurata myös kuukausittain sähköpostitse lähetettävältä Plussa-tiedotteelta, kaupan maksupäätteeltä ja K-ruoka-mobiilisovelluksessa. Kuukausittain kertyvän Plussa-rahan voimassaoloaika on 13 kuukautta.