text.skipToContent text.skipToNavigation

Asiakaspalvelu
 

Asiakaspalvelumme on sinua ja hyvinvointiasi varten! Autamme sinua mielellämme kaikissa kysymyksissäsi, liittyivät ne sitten tuotteisiimme, palveluihimme, tilauksiin, verkkokauppaamme tai kauppoihimme. 
 

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tämän lomakkeen kautta


Lisäksi otamme mielellämme vastaan palautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme ja palvelujamme. Palautteen anto onnistuu myös alla olevasta linkistä. 

  • Jos kysymyksesi koskee tekemääsi tilausta, muista jättää tilausnumero ja osoitetietosi käsittelyn nopeuttamiseksi.
  • Jos haluat vastauksen yhteydenottoosi tai palautteeseesi, muista jättää yhteystietosi lomakkeella.

 

Siirry antamaan palautetta palautelomakkeellammeVastaamme yhteydenottoihin ja palautteisiin mahdollisimman pian.
 

Chat-asiakaspalvelustamme saat myös apua tuotteiden valintaan tai verkkokaupan tilauksiin liittyen. Chat palvelee arkisin klo 14-22 ja sunnuntaisin klo 10-18. 

 

Usein kysytyt kysymykset

 

Tilauksen teossa on ongelmia, mihin otan yhteyttä?
Saat apua kaikkiin tilauksesi vaiheisiin asiakaspalvelustamme. Asiakaspalvelu on sinua ja hyvinvointiasi varten tavoitettavissa tästä linkistä tai chatin kautta.

 

Voinko tehdä tilauksen rekisteröitymättä?
Valitettavasti tällä hetkellä tilauksen teko ei ole mahdollista ilman rekisteröitymistä.
Rekisteröitymällä voit myös hyödyntää Plussa-kortin etuja syöttämälllä Plussa-kortin numeron profiiliisi.

 

Onko tilaukseni jo matkalla?
Saat tiedon sähköpostitse kun tilauksesi on pakattu. Voit seurata tilauksesi statusta sähköpostitse saamasi linkin kautta seurantakoodilla.

 

Voinko muuttaa tilaustani?
Mahdollisimman nopean toimituksen takaamiseksi, tilausmuutokset eivät ole mahdollisia.

 

Voinko peruuttaa tilaukseni?
Mahdollisimman nopean toimituksen takaamiseksi, tilausmuutokset eivät ole mahdollisia.

 

Millaiset maksutavat verkkokaupassa on?
Löydät tiedot eri maksutavoista täältä

 

Mistä voin tiedustella maksuani koskevia tietoja?
Voit ottaa yhteyttä Maksuturvan kuluttaja-asiakaspalveluun:
Maksuturva Group Oy
www.maksuturva.fi 
Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi 
Puhelinnumero: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 - 17.00

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Suomen Maksuturva Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi erillistä rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi verkkokauppaan. Suomen Maksuturva Oy:n toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

 

Miten paketit toimitetaan minulle?
Löydät tiedot eri toimitustavoista täältä.

 

Miten tilauksen voi palauttaa?
Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä Hehkulle Verkko-ostajan palvelut -sivulla. Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja myyntiin kelpaavia tuotteita. Kosmetiikka-, hygienia- ja intiimituotteiden tulee olla avaamattomia ja sinetillisten tuotteiden sinettien ehjiä. Sinun on palautettava tuotteet Hehkulle viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän sisällä ilmoituksen tekemisestä. Katso tarkemmat ohjeet palautuksista täällä 

 

Millaisissa laatikoissa tilaukset toimitetaan?
Hehku.fi:n tilaukset toimitetaan DS Smithin valmistamissa pakkauslaatikoissa. DS Smithin valmistamat aaltopahviset pakkaukset perustuvat yrityksen harjoittamaan vastuulliseen liiketoimintaan, jossa se tuottaa asiakkaan tarpeet huomioivia maailmanluokan pakkauksia, jotka ovat täysin kierrätettäviä.  Suomessa pakkaukset valmistetaan DS Smithin omilla tehtailla Tampereella, Nummelassa, Akaan Viialassa, Turussa, Kuopiossa tai Iissä.  Vastuullisesta toiminnasta kertovat myös Suomessa DS Smithille myönnetyt sertifikaatit ISO 9001:2008 laadunhallintajärjestelmä, ISO 14001:2004 ympäristöasioiden hallintajärjestelmä sekä OHSAS 18001 työterveys- ja työturvallisuusjohtaminen. Lisäksi DS Smithille on myönnetty FSC® -sertifikaatti (FSC-C121729), joka kertoo puun alkuperäketjun hallinnasta ja siitä, että käytettävä puu on tuotettu ympäristövastuullisella tavalla.

 

Miten hehku.fi ostoksista kertyy Plussa-pisteitä?
Hehku.fi verkkokaupan ostoksista kertyy Plussa-pisteitä peruspisteinä. Peruspisteet kertyvät siten, että 1 euro = 1piste. Omia Plussa-pisteitäsi voit seurata www.plussa.com sivulla ”Oma Plussa”-palvelussa.

 

Voinko maksaa Plussa-rahalla hehku.fi verkkokaupassa?
Toistaiseksi Plussa-raha ei käy maksuvälineenä verkkokaupassa. Maksutavat löydät täältä.